×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

صفا

امروز : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Saturday, 20 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
کاهش ۲ تا ۱۲ میلیون تومانی قیمت‌ها در بازار خودرو

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم، بازار خرید و فروش خودرو امروز متأثر از روند کاهشی قیمت ارز شاهد کاهش قیمت‌ها در انواع خودروها بوده است اما نکته مهم اینجاست در بازار فروشنده بسیاری وجود دارد و خبری از خریدار نیست. به‌اعتقاد نمایشگاه‌داران خودرو نوسانات قیمت ارز عاملی شده است تا برخی دست از کسب سود بیشتر بردارند و اقدام به فروش محصولات خود کنند اما از آن طرف خریداران به‌امید کاهش  قیمت‌ها تمایلی به خرید خودرو ندارند.

البته قرار بود براساس وعده وزیر صنعت ۲۶ هزار دستگاه خودرو تا پایان سال راهی بازار شود که اگر این موضوع تحقق پیدا کند به‌طور حتم ریزش قیمت‌ها در  خودروهای داخلی و مونتاژی بیشتر خواهد شد.

بررسی بازار نشان می‌دهد در زمان حاضر قیمت خودروهای داخلی و مونتاژی از ۲ تا ۱۲ میلیون تومان کاهش پیدا کرده است به‌عنوان مثال در بازار امروز پراید ۱۱۱ با قیمت ۱۸۹ میلیون تومان، ساینا  ۱۹۳ میلیون تومان،  تیبا ۱۸۰ میلیون تومان، کوییک دنده‌ای ۱۹۵ میلیون تومان، تیبا صندوقدار ۱۷۱ میلیون تومان و تیبا ۲ با قیمت ۱۷۶ میلیون تومان به فروش می‌رسد.

علاوه بر این کوییک آر ۱۹۶ میلیون تومان، سمند ال‌ایکس ۲۴۹ میلیون تومان، پژوپارس ۲۶۵ میلیون تومان، پژو۲۰۶ تیپ۲ با قیمت ۲۵۰ میلیون تومان و پراید ۱۳۱ با قیمت ۱۷۶ میلیون تومان مورد معامله قرار می‌گیرد.

بیشتر بخوانید  بازدید معاون صنایع وزارت صنعت معدن و تجارت از کارخانجات نورد و لوله صفا

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.