×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

صفا

امروز : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Thursday, 28 March , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
حضور۱۲۵۰ مسئول و فعال اقتصادی از ۶۵ کشور در اکسپو ایران

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم، علیرضا پیمان پاک رئیس سازمان توسعه تجارت گفت اکسپو ایران برای توسعه روابط تجاری در نمایشگاه بین المللی ایران آغاز شده است و بیش از ۱۲۵۰ نفر تاجر، رئیس اتاق بازرگانی، وزیر و معاونان آنها و دیگر مسئولان از  ۶۵ کشور دنیا شامل کشورهای اروپایی؛ اوراسیا، افریقا، جنوب شرق آسیا و آمریکایی لاتین حضور موثری در این نمایشگاه دارند.

وی افزود: ۳۰ نفر هیئت تجاری از امارات، ۴۰ نفر از عربستان، ۱۰۰ نفر از چین، ۵۰ نفر از عمان،  ۵۰ نفر از پاکستان و دیگر کشورها در این نمایشگاه حضور یافته اند و امیداریم روابط اقتصادی به ویژه با کشور های هدف توسعه یابد.

ئیس سازمان توسعه تجارت ادامه داد: بیش از ۶۰۰ رویداد و نشست دوجانبه در این نمایشگاه برگزار می‌شود و امیدواریم یک تا دو میلیارد دلار موافقت نامه و قرار داد تجاری در این نمایشگاه منعقد شود.

وی تصریح کرد: در این نمایشگاه سعی شده است که در حوزه های کمتر شناخته شده ایران در جهان مانند تجهیزات پزشکی، دانش بنیان، صنایع پوشاک و لوازم خانگی حضور پررنگ‌تری داشته باشند تا ما بتوانیم توانمندی های خود را نشان دهیم.

پیمان پاک گفت:  در این رویداد برنامه ریزی شده است که  هیئت های خارجی حاضر در نمایشگاه از کارخانه  و شرکت برند ما بازدید به عمل آورند؛ در بازدیدهایی که در روز گذشته انجام شد برای آنها جالب بود که ایران در زمان تحریم‌ها چه پیشرفت‌های خوبی داشته است و نگاه آنها تعییر می‌کند.

بیشتر بخوانید  مغایرت‌های سه‌گانه لایحه‌ تشکیل وزارت بازرگانی با قانون تمرکز در جهاد کشاورزی

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.