×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

صفا

امروز : جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 26 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
بیانیه ۲۰۰ نفر از نمایندگان مجلس در حمایت از صنعت نوشت افزار ایرانی

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری تسنیم، سید محسن دهنوی عضو هیئت رئیسه مجلس در نشست علنی نوبت سوم امروز (شنبه، ۱۴ اسفند) قوه مقننه  بیانیه ۲۰۰ نفر از نمایندگان در حمایت از صنعت نوشت افزار ایرانی را قرائت کرد.

متن بیانیه به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

سبب فخر و دلگرمی است که فعالان صنعت نوشت افزار جبهه فرهنگی کشور توانسته اند با تکیه بر توانمندی های جوانان کشور ضمن تولید لوازم التحریر ایرانی با کیفیت سبب فخر و خرسندی مقام معظم رهبری شوند.

بی شک همانطور که مقام معظم انقلاب فرموده اند تولید محصولات فرهنگی به طور خاص نوشت افزار امری حیاتی برای کشور تلقی می شود چرا که این صنعت علاوه بر نقش آفرینی در زمینه های اقتصادی و اشتغالزایی می تواند به عنوان رسانه ای برای هویت آفرینی و انتقال معانی مبتنی بر آموزه های تاریخی، تمدنی و اسلامی عمل کند و در قبال تهاجمات فرهنگی دشمن ما را از وادی انفعال خارج نمایند.

افزایش کیفیت، سهم بازار داخل و نقش آفرینی در بازارهای منطقه به عنوان ماموریتی مهم برای فعالان این صنعت قلمداد می گردد و نمایندگان مجلس نیز ضمن قدردانی از حمایت مقام معظم رهبری از فعالان این صنعت، بر خود وظیفه می دانند تا تحقق این ماموریت و تسهیل موانع و چالش های این صنعت و همچنین تسهیل گری در ارتباط و همکاری با دیگر دستگاه های مرتبط جهت معرفی و رونق بیشتر این صنعت تلاشی مضاعف نمایند و از هیچ کوششی در این زمینه فروگذار نکنند.

بیشتر بخوانید  صادرات نوشت‌افزار ایرانی به کشورهای منطقه/ سنگ بزرگی که پیش پای تولیدکننده ایرانی است

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.