×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

صفا

امروز : دوشنبه, ۱۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Monday, 6 May , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر

مدیر خط تولید خط انتقال فلات قاره گفت: تا به امروز از یک میلیون تن خط لوله سفارش داده شده ۱۰ هزار تن در سه ماه اول امسال تامین شده است.

به گزارش صفا نیوز به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان : آقای کامبیز ریاحی گفت: انتقال خط لوله آب از دریای عمان و خلیج فارس به صورت کامل در حال انجام است ، همچنین تامین و تولید خط لوله های این پروژه عظیم توسط کارخانجات کشور در حال انجام است.

به گفته مدیرعامل خط لوله فلات قاره، برای راه اندازی این خط لوله نیاز به تامین یک میلیون خط لوله داریم که ۷۵ درصد آن توسط یک کارخانه در حال تولید است و اکنون به صورت کامل مواد اولیه این خط لوله تولید شده است.

او می‌گوید: یک میلیون تن سفارش داده شده است که در سه ماهه اول امسال ۱۰ هزار تن  تامین و تولید شده است.

در ادامه محمد رستمی صفا مدیرعامل کارخانه خط تولید لوله طرح انتقال آب از دریای عمان گفت: تولید لوله های خط انتقال آب از دریای عمان به اصفهان، سیستان وبلوچستان و دریای عمان به کرمان و سیرجان در دستور کار ما قرار گرفته است.

او افزود: تمامی خط تولید اين پروژه توسط مهندسان و متخصصان داخلی ساخته می شود.  تولید و صادرات نورد و پروفیل به کشورهای همسایه برای اجرای پروژه‌های صنعتی را هم در دستور کار خود قرار داده ایم و در صورت تامین برق مورد نیاز کارخانجات میزان تولیدات خود را به ۵۰۰ هزار تن خواهیم رساند.