×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

صفا

امروز : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Saturday, 27 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
تا سال آینده ۱۰۰ درصد روستاهای دارای تنش آبی را در سراسر کشور آبرسانی می‌کنیم.

به گزارش صفا نیوز به نقل از ایسنا : جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه بیش از ۳۰۰۰ میلیارد تومان از منابع سپاه را برای پروژه‌های خدمت‌رسانی و محرومیت‌زدایی هزینه کرده‌ایم، اظهار کرد: تا سال آینده ۱۰۰ درصد روستاهای دارای تنش آبی را در سراسر کشور آبرسانی می‌کنیم.

سردار علی فدوی صبح امروز ۲۳ تیرماه در آئین افتتاح طرح آبرسانی به ۱۱۰ روستای استان کرمان توسط قرارگاه امام حسن مجتبی علیه السلام ضمن گرامیداشت یاد و خاطره سردار حاج قاسم سلیمانی اظهار کرد: خداوند دل‌های میلیون‌ها نفر در بسیاری از نقاط دنیا را معطوف حاج قاسم کرد

او خدمت به مردم را یکی از ویژگی‌های سردار دل‌ها دانست و بیان کرد: خدمت به مردم در نزد خداوند بسیار ارزشمند است.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به اقدامات محرومیت‌زدایی صورت گرفته، بیان کرد: این اقداماتی که انجام شده و کارهایی که در سال جاری آغاز می‌کنید، باید جهادی و انقلابی انجام شوند و در کوتاه مدت صورت گیرند تا حلاوت و شیرینی آنها مردم بچشند.

او با بیان این مطلب که آبرسانی به روستاها باید سال‌ها پیش انجام می‌شد نه اکنون، اظهار کرد: نباید کار مانده از گذشته را معطل نگه داشت.

سردار فدوی تصریح کرد: توان موشکی و … هم خدمت به مردم است اما وقتی آب به مردم می‌رسد حلاوت و شیرینی آن را بهتر درک می‌کنند و با اطمینان می‌گویم حتی یک لحظه را از دست نمی‌دهیم تا تکلیف خودمان را در سپاه انجام دهیم.

او با بیان این مطلب که خداوند دشمنان ما را ذلیل می‌کند، عنوان کرد: یک لحظه دشمنی‌ها بر علیه ما قطع نمی‌شود و فقط نوع آن تغییر کرده است.

بیشتر بخوانید  منابع صندوق توسعه ملی برای پیشرفت کشور هزینه می‌شود

او تصریح کرد: خداوند این توفیق را به ما داده که هیچ دشمنی جرات نمی‌کند چپ به این کشور نگاه کند و این به برکت استقامت‌ و پایداری‌های دهه ۶۰ و شهدایی است که تقدیم کرده‌ایم.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: دشمن به سمت جنگ اقتصادی رفته‌ و آنها را به وضعیت پشیمانی خواهیم رساند.

او ادامه داد: سعی کردیم در محرومیت‌زدایی همه مجموعه‌ها دخیل شوند و کارها جهادی و در کمترین زمان و با کیفیت انجام شود.

وی تاکید کرد: این محرومیت‌ها در شأن مردم شهیدپرور ما نیست، ۴۴ سال مردم ما پای انقلاب ایستاده‌اند و شایسته‌ترین افرادی هستند که نباید هیچ محرومیتی داشته باشند، مشکلات را برطرف می‌کنیم، از ابتدای انقلاب تاکنون پای هر کاری که رفتیم با موفقیت و به بهترین شکل آن را انجام داده‌ایم.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.