×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

صفا

امروز : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Saturday, 27 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
محمد رستمی صفا از تامین نیاز داخل و صادرات گسترده خودکار به جهان خبرداد

پایان وابستگی با اقتدار خودکار کیان صفا

رئیس هیات مدیره گروه صنعتی صفا با یادآوری اینکه خودکار بیک بدلیل تحریم ها از واگذاری قطعات بیک به کارخانه ایران
خودداری کرد گفت همان کارخانه ای که می بایست زیر پرچم بیک باشد و با گوشه چشم شود. اکنون ۱۵ میلیون خودکار کیان صفا را در ماه تولید می کنند.
بیگ کار کند و با اخم بیک تعطیل محمد رستمی صفا به تشریح دلایل تولید خودکار کیان صفا پرداخت و گفت من از ابتدای فعالیت کاری ام در سنین پایین وارد عرصه فولاد شدم و به جرات میگویم که اگر ۱۰۰۰ لیتر از خون مرا بگیرند ۹۵۰ سی سی آن فولاد است.
وی با تاکید بر اینکه تمرکز بر فولاد دلیل نمی شود که نسبت به دیگر چالشهای کشورم بی تفاوت باشم گفت مدتها بود که یک خودکار ناقابل به نام بیک از فرانسه به ایران می آمد. در نتیجه کارخانه ای که در ایران ساخته شده بود و در ماه ۵۰۰ هزار خودکار بیک را مونتاژ میکرد خریداری کردم و تولید را استارت زدم.
رئیس هیات مدیره گروه صنعتی صفا با اشاره به اینکه ایران عزیزمان همواره از سوی دشمنان مورد تهدید قرار داشته گفت. بدلیل تهدیدهایی که سالها از سوی دشمنان متوجه نظام اسلامی شده بود و در عرصه اقتصادی بیشتر خودنمایی می کرد. در سال ۱۳۸۷ برند بیگ اعلام کرد که دیگر نمی توانیم به ایران قطعات خودکار بیک را بدهیم زیرا تحریم اجازه چنین کاری را نمی داد وی با اشاره به اینکه من نمایندگی کارخانه خودکار بیک در ایران را خریده بودم و آنها موظف بودند. قطعات را به ایران بدهند گفت: به محض آنکه بیک فرانسه از دادن قطعات خودکار به ایران سرباز زد. همان لحظه لایسنس بیک را که بسیار ارزشمند بود پس دادم.
محمد رستمی صفا با یادآوری اینکه به بیک فرانسه اعلام کردم به لایسنس بیک نیازی نداریم و دیگر نمیخوام از بیک قطعات بگیریم گفت: همه به من معترض شدند و گفتند لایسنس بیک خیلی ارزش دارد و بهتر است آن را حفظ کنیم، اما من پاسخ دادم تا زمانی که لایسنس بیک دست ما باشد، یعنی زیر سلطه آنها هستیم و نمی توانیم تولید کننده باشیم.
وی با اشاره به اینکه بیک فرانسه از این رفتار من متعجب شد گفت نمایندگان بیک فرانسه از من پرسیدند اکنون که بیک را نمی خواهید. بنا دارید چه کار کنید و من همانجا پاسخ دادم یک خودکار تولید ملی راه می اندازیم و واردات را تبدیل به صادرات می کنیم.
محمد رستمی صفا با یادآوری اینکه نمایندگان بیک فرانسه به این اظهار نظر و قاطعیت من خندیدند گفت: رفتار تحقیر آمیز بیک فرانسه انگیزه بیشتری به من داد تا خودکار تولید ملی را بسازم و با جدیت تولید خودکار داخلی را در دستور کار قرار دادم

محمد رستمی صفا از تامین نیاز داخل و صادرات گسترده خودکار به جهان خبرداد

وی با تاکید بر اینکه پس از پیگیری ها و تلاشهای گسترده ای که صورت گرفت همین کارخانه بیگ که سالها وابستگی را رقم می زد. به خودکار کیان صفا تبدیل شد گفت: در کوتاه ترین زمان ممکن خودکار کیان صفا را تولید کردم تا توانمندی ایران و ایرانی را به رخ فرانسوی ها و جهانیان بکشم.
رئیس هیات مدیره گروه صنعتی صفا گفت: همان کارخانه ای که می بایست زیر پرچم بیگ باشد و با گوشه چشم بیک کار کنند و با اخم بیگ تعطیل شود. اکنون ۱۵ میلیون خودکار کیان صفا را در ماه تولید می کند.
وی با اعلام اینکه اکنون گیان صفا سی برابر بیک خودکار تولید میکند گفت: تمام قطعات خودکار کیان صفا ایرانی است و بدست نیروهای توانمند ایرانی تولید میشود. فقط نوک این خودکار از خارج وارد میشود که اکنون در حال پژوهش و طراحی هستیم تا نوک خودکار کیان صفا را نیز در داخل بسازیم.
محمد رستمی صفا با تاکید بر اینکه برای رهایی از وابستگی و رسیدن به خودکفایی به جسارت و شهامت نیاز داریم گفت: نتیجه اعتماد به نفس ایران و ایرانی بدینجا رسیده که یک زمان برای یک خودکار که بسادگی قابلیت تولید دارد. وابسته به فرانسه بودیم و از آنجا خودکار وارد میکردیم اما اکنون به همان فرانسه ای که خود کارش را با هزار التماس می خریدیم، خودکار
کیان صفا را صادر می کنیم.
وی با تاکید بر اینکه کیفت خودکار کیان صفا بسیار عالی است گفت خودکار کیان به اندازه ای کیفیت دارد که دست همه هست رئیس هیات مدیره گروه صنعتی صفا با اعلام اینکه خودکار کیان را با کیفیت کمیت و قیمت مناسبی تولید میکنیم گفت خودکار کیان صفا هم در دست رهبر معظم انقلاب قرار دارد و هم یک فرد معمولی در دورترین روستاها در دست دارد و این نشان میدهد که تا چه اندازه در کمیت و کیفیت و قیمت مناسب توانمند عمل کرده ایم وی با اعلام اینکه خودکار کیان صفا شره نمی کند و تا آخرین ذره جوهری که در آن وجود دارد می نویسد گفت: با نظارت گسترده و مستمری که در تمامی بخشهای تولید وجود دارد اجازه نمی دهیم یک نفر از کیان صفا ناراضی باشد. به عبارت بهتر خودکار کیان صفا در کیفیت و کمیت حرف اول را میزند و جایگاه بسیار بسیار بالایی دارد.
محمد رستمی صفا با تاکید بر اینکه چون استقلال و بزرگی مملکتم را دوست داشتم خودکار کیان صفا را تولید کردم گفت: امروزه به اندازه ای تولید خودکار با برند کیان صفا را توسعه دادم که بیش از ۶۰ درصد بازار خودکار در اختیار کیان صفاست و البته بنای ما بر توسعه و تامین نیاز ۱۰۰ درصدی بازار داخلی و تسخیر بازارهای جهانی است.
وی در پاسخ به اینکه فولاد چه ربطی به خودکار دارد و با چه هدفی به سمت تولید خودکار رفتید گفت: کافی است دغدغه کشورتان را داشته باشید، آنگاه احساس مسوولیت به ایران را درک میکنید و به سوی تولید و تامین نیاز داخل در ابعاد گوناگون می روید.
اینکه گمان کنید با چشم بسته وارد بخشهای تولید میشوم باور درستی نیست. من در کارهای صنعتی صاحب نظر هستم و قبل از ورود به هر کاری مطالعه میکنم و بررسی همه جانبه ای انجام می دهم
وی با تاکید بر اینکه هر فردی باید منافع ملی را در اولویت قرار دهد گفت: وقتی میبینم یک خودکار معمولی از خارج وارد می شود و بازار خودکار داخلی در انحصار هند، چین تایلند تایوان فرانسه و… است. به غیرت من تولید کننده بر می خورد که یک خودکار به عنوان محصولی که تولید آن نسبت به صنعت فولاد خیلی خیلی ساده است و می توانیم بسادگی آن را بسازیم و بهترین را هم میتوانیم بسازیم از هند با تایوان به ایران بیاید.
رستمی صفا با تاکید بر اینکه باور من بر این است که ایران و ایرانی بسیار توانمندتر از این است که بخواهد وابسته باشد گفت: با تفکر و اعتقاد راسخ به توانمندی ایران و ایرانی وارد خط تولید خودکار شدم و در نتیجه کار ما بجایی رسیده که خودکار ایرانی را به کشورهایی صادر میکنیم که روزگاری بازارهای ما را در انحصار داشتند و برای خریدن خودکار باید به آنها التماس می کردیم
بیشتر بخوانید  حضور وزیر محترم صمت در غرفه نوشت افزار صفا (کیان) - نهمین نمایشگاه نوشت افزار ایران نوشت

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.